måndag 16 april 2012

På spåret


Vi har alla våra olika sätt att bete oss på tågresorna, de här resorna var skönt avslappnade utan några stör moment. Då menar jag de här som pratar i mobilen högt så alla ska höra om deras kärleksproblem eller om hur oense de är med någon person. Ibland önskar jag att det fanns en avstängningsknapp på de här personerna eller åtminstone en volymratt. Tänk dig tanken att gå fram till personen och vrida ned volymen till en för de övriga passagerarna behaglig nivå, voila. En sån uppfinning borde ge Nobelpris. Kan vi inte ge uppfinnaren Håkan Lantz i uppdrag att skapa en sådan funktion?? 
That`s for sure man.

2 kommentarer:

  1. Jag ar ganska saker pa att det finns en san uppfinning. Jag laste om nagot man kan bara med sig som stor signaler och gor att man inte kan anvanda sig av mobil telefoner.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ditt diskreta satt att ta bilder pa pendeln. Din reflektion pa fonstret visar ju exact vad du gor. Ha!

    SvaraRadera