måndag 18 april 2011

Who´s that man.

Var i stan för att lämna in filmen för framkallning, men då inte filmen var slut var jag tvungen att skjuta ett par skott för att få slut på rullen. Så här blev den näst sista exponeringen inget som jag gillade vid första anblicken.
Efter att ha låtit den ligga till sig ett tag gillar jag den mer och mer. Konstigt perspektiv blir det, på så vis att står vi framför en spegel är det inget konstigt med att till exempel höger arm syns till höger i spegeln! Men i bilden tycker jag att jag ser vänsterhänt ut, eftersom jag tänker mig bakom kameran och då håller jag inte ljusapparaten med höger hand och inte klickar jag med vänster pekfinger heller. Okej jag är medveten om den spegelvända effekten, men prova att vända på begreppet kanske du förstår vad jag menar.
Du kanske vill se bilderna i större format? Klicka då på bilden. 
That´s all    

1 kommentar:

  1. Jag tycker detta är en kanonbild.En bild som blev mycket bättre än man tänkte sig. Slumpen spelar med, typ.

    /nörd2

    SvaraRadera