söndag 20 november 2011

F-Mässan

Besökte fotomässan å vad tycker jag om den då, fotoprylarna sket jag fullständigt i däremot bilderna var det som lockade mest. Nu var det så otroligt mycket bilder vilket egentligen är bra, men ack så förödande för minnet, då man sett alla så minns i alla fall inte jag de första längre. Efter ett tag bleknar minnet för rätt många av de jag tittat på. Tyder antagligen på ett behov av att se bilderna många gånger. Så tycker jag om mina egna bilder också, hur många har jag inte tagit som sett ointressanta ut? För att efter att de fått ligga i träda en tid helt plötsligt visar sig vara värda att kolla på en gång till. Min conclusion är att bilderna och föredragen är det som ger mig mest behållning på fotomässan.
That´s all folks. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar