fredag 27 september 2013


I dag är det blankt vad det gäller text, alltså bara två bilder för er att glo en stund på.
Jo förresten en sak kom jag på och det är att många snaps som jag tar, egentligen
det mesta tycker jag är skräp. Men så dristar jag mig till att konvertera dem till svartvitt
och vips talar bilden till mig, ja långt ifrån alla men ändå rätt många. Precis som att färgen

liksom ger för många intryck och huvudintrycket försvinner i massan av färger. 
Detta kanske bara gäller mig vad vet jag?  
Ave

2 kommentarer:

  1. "att många snaps som jag tar, egentligen
    det mesta tycker jag är skräp."

    Vad är det för snaps du dricker då? Snaps för mig är nåt man dricker, jag vara tvungen att läsa två gånger innan jag förstod att det var bilder du pratade om.

    Janne

    SvaraRadera
  2. http://hassefoto.blogspot.se28 september 2013 kl. 01:40

    Skulle skrivit snapshot så vore det nog mer begripligt för den oinvigde i fotonördarnas rike.
    A snapshot is popularly defined as a photograph that is "shot" spontaneously and quickly,
    most often without artistic or journalistic intent.
    Hasse

    SvaraRadera