torsdag 5 september 2013


Någon har nämt att jag har ett tema här på bloggen och temat är Slussen, mobiler och motiv från pendeltåg och  tunnelbanan. Inget som jag har varit medveten om, dock är jag tvungen att medge att det ligger nånting i det påståendet. Därför blir det en sammanslagning denna gången. Således en mobilsurfare i arbetsdiket i väntan på material kanske eller bara en paus. En resande helt inne i den förlovade smartfånens värld. Vad säger man, har själv en smartfån numera som det går att skicka SMS/MMS från. Den gamla ångmobilen var en bra telefon men usel sms-maskin små j-a knappar samt var den stenkorkad och ville aldrig skriva de ord som jag avsåg att skriva. Jag vet det ska gå att fixa bort den funktionen, men mitt exemplar var ett som jag sa otroligt korkat exemplar som i alla fall jag aldrig lyckades att tämja till en enkelt fungerande sms:are. Men smartfånen är faktiskt riktigt smart i det fallet.
Prisa gud ett under har skett.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar